• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,85%38 348,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,1
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2250,85%38 348,44
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,1
  • 14.01.16, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eksperiment: Kui lihtne on e-poodidelt raha tagasi saada?

Kaubandus.ee läbiviidud e-kaubanduse eksperimendis selgus, et mõningad testitud veebikauplusi ei taha klientidele kogu raha tagastada, kuid ligi pooled e-poed maksid raha tagasi tunduvalt kiiremini, kui seaduses märgitud.
Kolmandik e-poode ei taha raha tagasi anda
  • Kolmandik e-poode ei taha raha tagasi anda Foto: PantherMedia/Scanpix
„Osadele veebikauplustele on tagastamisprotsess aeglanõudev ning mõningad teenindajad on ebaviisakad või ebakompetentsed,“ ütles eksperimendi läbi teinud inimene. Lisades, et väga palju oli ka igati meeldivaid inimesi, kellega suhtlesin. Pakkidega ei olnud väga tihti kaasas tagastuslehte, mis oli eksperimendi läbiteinud inimese jaoks mugavam. Tagastamiseks pidi ta kirjutama e-kaupluse meilile, millele ta võis oodata vastust paarist tunnist kuni kahe päevani.
Eksperiment algas 3. jaanuaril, tellimused jõudsid valdavalt kohale juba 4-6. jaanuaril ja 14. jaanuariks oli kauba eest raha tagastanud 16 kauplust. Nendest 6 ei ole tagasi maksnud kättetoimetamiskulu, kuid võimaldasid tellimuse e-poe kulul tagastada. Lisaks kaks e-poodi jätsid tarbija kanda nii kättetoimetamiskulu kui tagastuskulu, mis ei ole seaduslik.
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee.
Tule kuula 28. jaanuaril toimuvat e-kaubanduse konverents „Kuidas parandada kliendikogemust e-kaubanduses“, ning muuda enda veebikauplus kliendisõbralikumaks. Vaata, millised veebikauplused pääsesid finaali siit. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele